Fekete Krisztián 1974. április 20-án született Szekszárdon. Mivel szülővárosában ahol azóta is él a nyolcvanas években igen nagy hagyománya volt a motocrossnak, idejekorán megfertőződött a benzingőz által. Hobbistaként motorozgatott a tradicionális múltal rendelkező szekszárdi pályán, ám versenyen egyszer sem állt rajthoz. Miután huszonévesen ráébredt, hogy kezd félni a motoron, átnyergelt négy kerékre:

1999. március 14-én, egy Trabant volánja mögött az Autocross másodosztályú Országos Bajnokság Duna Kupa futamán elkezdődött autóversenyzői pályafutása. A tanulóévet követő 2000. évi szezont már a fent említett sorozat bajnoki bronzérmeseként zárta.

A „zwikaui bestiát” 2001-ben egy közel 200 lóerős Toyota Celica váltotta, s a megbízható géppel az autocross mellett meghívásos raliversenyeken is rajthoz állt Csikós Csaba navigálásával. A Toyota ülésében eltöltött két év alatti 18 viadalon mindössze háromszor csúszott le a dobogóról.

A Forma-1 iránti rajongása azonban a pályaversenyek, azon belül is a Formulaautó kategória felé fordították figyelmét:

A 2003. évet egy Formula 1600-as MTX Hondával kezdte meg a Magyar Autós Gyorsasági Országos Bajnokságában, s év végén az abszolúlt 8. helyen, téli álmát alvó E1600-as géposztályában pedig a 3. helyen zárt.

A 2004-es versenyszezon felemásra sikeredett az autósportot fanatikusan imádó fiatalember számára: Mivel szeretett volna fejlődni, a Formula-2000-es géposztályban folytatta hivatását, ám új autója csak a szezon második felére készült el. Emiatt fél évig az előző évi technikával, később egy Reynard Opel-Lotusszal gyűjtögette a pontokat, ami a végelszámolásnál a 6. helyre volt elegendő.

A 2005-ös esztendőt azonban minden eddiginél reményteljesebb várakozás előzi meg: Fekete Krisztián a Szász Racing Team színeiben, egy Toms Toyota F3 cocpit-jében várhatja az első rajtjelet.